The Walking Dead İzle - Yabancı Dizi İzle



 Sizlere oldukça basit bir soru soracağım. Canınız sıkıldığında en büyük dostunuznedir? Kediniz mi? Köpeğiniz mi? Bir yakınınız? Açıkcası benim kedim de yok köpeğimde, yanımda herhangi bir arkadaşım olmadığında en büyük dostum diziler. Zamanı keyifli geçirmek adına mükemmel bir şey. Özellikle de the walking dead gibi sürükleyiciyse eğer tadından yenmez, The walking dead i bilmeyenler için bu bir Amerikan televizyon dizisi ve bu dizinin geliştiricisi Franky Darabont. Dizi aslında Tony Moore, Charlie Adlard ve Robert Kirman çizgi romanlarına dayanmaktadır. Dizide başrol şefin yardımcısı olan Rick Rimes rolüyle Andrew Lincoln’dür.

 The walking dead dizisi yanlış hatırlamıyorsam ilk olarak 2010 yılında gösterime başlamış bir dizi. İlk başta hakkında birkaç olumsuz eleştiri olmuştu ancak daha sonradan bu eleştirilerin tamamı olumluya döndü. Hatta uluslar arası birçok rekor kırarak bu bağlamda Nielsen reytingi ödülünü aldı. Ayrıca bu dizi tarihte en çok izlenen kablo drama dizisidir.


 Dizide genel olarak zombi kıyametinin nasıl olduğu ele alınmakta. Yayılan bir hastalık sonucunda zombilerin ortaya çıkışı ve yaşam mücadelesi veren küçük bir grubun hikayesi anlatılmaktadır. Bu hikaye Atlanta metropol bölgesi ile Georgia çevresindeki kırsal alanlarda geçmektedir. Bir zombi bir insanı ısırırsa eğer o aylak olmakta yani kendisi gibi yapmaktadır. Bu hikayeyi daha fazla anlatırsam sürükleyici olacağını biliyorum, ancak diziyi izlediğim web sitesine ayıp etmek istemiyorum . The walking dead izle, yabancı dizi izle kategorilerinde en iyi site bana göre www.dizi720p.com içerisinde mükemmel diziler var ve zaman geçirmeye birebir kesinlikle tavsiye ederim

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.