Ordum.net - Ordu Haber Sitesi - Ünye Haber Sitesi

   Dünya üzerinde her gün binlerce göç yaşanıyor. İnsanlar kitleler halinde hayatlarını devam ettirebilmek, yeni iş imkanlarına sahip olmak, eğitim ve benzeri birçok sebepten dolayı sık sık göçler yapıyor.

   Memleketlerinden ayrı kalmak istemeselerde insanlar bazen bunu yapmak zorunda kalabiliyor. Vatanlarından ayrı kalan bu insanlar memleketlerini merak etmiyor değiller tabi ki. Onlar için memleketlerinden alacakları her haber özlemlerini gidermelerine bir nebze de olsa yardımcı oluyor.

   Her insan televizyonda kendi memleketi ile ilgili bir haber duyunca meraklanir ya da heyecanlanır. Göç halinde bulunan birçok insan vardır. İstanbul, İzmir, Bursa gibi yüksek oranda göç alan şehirlerde her memleketten İnsanlar yaşamaktadır. Hatta bu illerin dışında yurt dışında olup memleketin için yanan ve sürekli haber almak isteyenler de büyük bir çoğunluk oluşturuyor. Ünye ilçesinden Ordu ilinden göç eden bir insan memleketiyle ilgili en doğru haberleri ordum.net sitesinden öğrenebilir.

   İnternet üzerinden yayın yapan ordum.net ordunun bütün ilçelerindeki haberleri bünyesinde topluyor ve bunları memleketini merak eden vatandaşlarına okuma fırsatı sağlıyor.


   Ordu hakkında öğrenilmek istenen haberler dünyanın neresinde olursanız olun sizlerin hemen yanında duruyor. Doğru habercilik anlayışı ile tüm okurlarına seslenen  ordum.net memleketinin adını habercilikte de üst sıralara taşıyor. Ordum.net güvenilir ve doğru haberciliğin adresi olmaya devam ediyor

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.