Supererkek.com - Güncel Sosyal Blog

 

Bir web sitesini güzel yapan unsurlardan en önemli faktör hangisidir? Diye sorsalar önce tasarım derdim. Çünkü tasarımı hoş olmayan web siteleri bana her zaman soğuk durmuştur. Tasarımdan sonra içerik, içerikten sonra ise çeşitli seo optimizasyonları, backlink fonksiyonları vesaire gelir. Ne yazık ki günümüzde birçok web sitesi sahibi baştan savma iş yapıyorlar. Yani yaptıkları işi önemser bir yanları pek bulunmuyor. Ben birşeyler yazayım, birşeyler paylaşıyımda amaaan, kimin umurunda. Sitem dolsunda gerisi mühim değil, yazıyorum paylaşıyorum işte. Ama işin aslı öyle değil! Ziyaretçiler her zaman kendilerine hitap eden, göze hoş gelen web siteleriyle meşgul olur, bu siteleri ziyaret ederler.

 Güncel sosyal bloglar arasında özellikle erkeklere hitap eden (bayanlar kıskanmasın) teknoloji, spor seyahat konularında yayın yapan gerek tasarım, gerekse içerik açısından dört dörtlük bir internet sitesiyle karşılaştım. Bu sitenin adı http://supererkek.com/ . Spor Toto 2015-2016 fikstürü ne olacak, Google analytic ile filtre nasıl uygulanır gibi soruların cevaplarını ve birçok hoş yazıyı bu web sitesinde bulmanız mümkün

1 yorum:

  1. Bayanlar kiskanmasin demissiniz ama zaten kiskanmadik çünkü bayanlar için de çok güzel sayfalar mevcut :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.