En iyi teknoloji siteleri ve en iyi teknoloji forumları


 Teknolojini gelişme hızı, teknolojiyi geçmişle kıyasladığımızda günümüzde dört kat daha arttı. Artık devasa teknoloji şirketleri en iyiyi üretme derdinde. Dünyada neredeyse her hafta, yeni bir şirket yeni bir ürün çıkartıyor. Özellikle cep telefonları, stabilite, görünüm ve donanım açısından aldı başını gidiyor. Masaüstü bilgisayarlarda özellikle 2008 e kadar yer alan kasma, donma, bizi cinnete sokma gibi sıkıntılar tarihin tozlu yapraklarında kalmış gözüküyor. Bu sadece cep telefonları ve bilgisayarlar için geçerli değil tabiki, teknolojik olan her eşya, beyaz eşyasından tutunda, türlü türlü her zımbırtıya kadar ciddi ilerlemeler katedildi. Tabi bizim heves noktalarımız, ilgi alanlarımız daha çok benliğimize hitap eden ürünler, ben şahsi olarak cep telefonu ve bilgisayarlara merak duyuyorum takibimi bunlar üzerine sürdürüyorum.



 İnternet üzerinde teknolojik olayları, donanım haberlerini takip edebileceğimiz birçok site var. Bu sitelerden birincili iki siteye veriyorum. İki tane birinci olur mu demeyin, ben yaptım oluyor çünkü ayırt edemedim. Bana göre en iyi teknolojik iki site webtekno ve shiftdelete. Sfihtdelete'in ofis içi videolarını izlemekten açıkcası oldukça keyif alıyorum. Yapmacık hiçbir yanı yok ve ofiste çalışan insanların tamamı sıcakkanlı-cana yakın. Türkiyede ise sıralama açısından oldukça iyi bir yere sahipler, Bu makaleyi yazarken sıralama olarak Türkiye 62. si olduklarını belirtmek istiyorum, dahada yükseleceklerine eminim.Forum sitelerinde ve web sitelerinde teknolojik son haberleri bütün açıklığıyla okuyabiliyorsunuz. Webtekno, genel olarak youtube kanalıyla ünlü bir oluşum. Facebook sayfaları ve youtube kanallarıyla ön plandalar. TAA ları var birde onların yani teknolojiye atarlanan adamları... Webtekno youtube kanalı sayesinde birçok bilgi öğrenebilirsiniz, son çıkan telefonları inceledikleri videolarda oldukça bikli yüklü. Ayrıca yine youtube kanalları üzerinde iddaalı, eğlenceli, şaka dolu videoları mevcut. 



Teknolojik siteler arasında ikinci sıramda chip.com.tr var. Forum sitesi oldukça ön planda tasarım açısından oldukça hoş bir forum sitesi. Türkiyede 144. sıradalar genel site sıralaması açısından .Youtube kanalları webtekno ve shiftdelete kadar popüler olmasada forum siteleri oldukça ön planda. Son sıramı ise donanimhaber 'e bıraktım. Türkiyede 26. sırada oldukça önemli bir yere sahip donanım hakkında haberler sunan, forum sitesiyle ön planda olan bir web sitesi. Aslında bu sitelerin tamamı genel olarak aynı haberi kendi dillendirmelerine göre paylaşıyorlar, ben sadece kendi görüş şeklime göre bu sıralamayı yapmış bulunuyorum. Herkesin görüş açısına saygım var :) 

3 yorum:

  1. Teknoloji ve bilim dünyasına ilginiz varsa ve sadece araştırıp,öğrenmeyi hedefleyen bir kaç lisesli gence yardım etmek isterseniz teamhoody.com'u ziyaret etmelisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teknoloji ve bilim dünyasına ilginiz varsa ve sadece araştırıp,öğrenmeyi hedefleyen bir kaç liseli gence yardım etmek isterseniz http://www.whois.com.tr/ ziyaret etmelisiniz.

      Sil
    2. Teknoloji ve bilim dünyasına ilginiz varsa ve sadece araştırıp,öğrenmeyi hedefleyen bir kaç liseli gence yardım etmek isterseniz http://www.whois.com.tr/ ziyaret etmelisiniz.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.