E-imza Başvurusu İçin Gerekli Malzemeler Nelerdir?
Elektronik İmza Nasıl Alınır? Elektronik imza; Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunca onaylanan elektronik sağlayıcılar tarafından alınmaktadır. Eimza.net sitesinin temel amacı, kullanıcıların günlük işlerinin akışını sağlayabilmek için elektronik imza sahibi olmalarını sağlamaktır. Elektronik imza başvurusunda bulunmak eimza.net sayesinde son derece kolaydır.
Sizde elektronik bir
imzaya sahip olmak isterseniz web sitemizde yer alan iletişim numaramızdan bize
ulaşabileceğiniz gibi sağ tarafta yer alan hızlı iletişim formunu
doldurabilirsiniz. En geç 15 dakikalık bir süre içerisinde danışmanlarımız
sizinle iletişime geçeceklerdir. E-imza
nasıl alınır? Sorusuna verilebilecek en iyi cevaplardan bir tanesi
eimza.net ‘dir.
E-imza Başvurusu İçin Gerekli Malzemeler Nelerdir?
Eimza başvurunuzu
tamamlayabilmeniz için imzanızın kullanım alanını belirtmeniz gerekecektir.
Bireysel ve kurumsal olarak iki ayrı sınıfa ayrılan elektronik imza, gerekli
evraklar bakımından da iki ayrı sınıfa ayrılmaktadır.
Bireysel Elektronik İmza İçin;
Eimza talebinde bulunan bireyin T.C. kimlik numarasının
açıkça yazılı olduğu, nüfus cüzdanı, pasaport, sürücü belgesi vs. gibi
fotoğraflı kimlik belgesinin aslı,
Nitelikli Elektronik Sertifika taahhütnamesi ve başvuru
formu
Kurumsal Elektronik İmza İçin;
Ticaret Sicil Memurluklarından son 6 ay içerisinde alınmış
faaliyet belgesinin aslı,
E-imza talebinde bulunan bireyin T.C. kimlik numarasının
açıkça yazılı olduğu, nüfus cüzdanı, pasaport, sürücü belgesi vs. gibi
fotoğraflı kimlik belgesinin aslı,
İmza belgesinin fotokopisi,
Nitelikli Elektronik Sertifika taahhütnamesi ve başvuru
formu.
Eğer e-imza
başvurusu yapmak istiyorsanız bu durumda eimza.net aracılığıyla ilgili
detaylara kolay bir şekilde ulaşabilirsiniz.
Hiç yorum yok: